Парадак разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб Разгляд зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб

 Разгляд зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" - спасылка не адкрываецца.

Звароты падаюцца заяўнікамі на беларускай ці рускай мове ў пісьмовай ці электроннай форме, а таксама выкладаюцца ў вуснай форме. Пісьмовыя звароты падаюцца наўмысным (кур'ерам), па пошце, у ходзе асабістага прыёму, шляхам унясення заўваг і (або) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў. Вусныя звароты выкладаюцца падчас асабістага прыёму. Паўторныя звароты Паўторныя звароты, калі ў іх не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці, разгляду не падлягаюць. Пры пакіданні паўторнага звароту без разгляду па сутнасці заяўнік пісьмова паведамляецца, што паўторны зварот неабгрунтаваны і перапіска з ім па гэтым пытанні спыняецца. Правам на зварот валодаюць: - грамадзяне Рэспублікі Беларусь; - юрыдычныя асобы Рэспублікі Беларусь, індывідуальныя прадпрымальнікі; - замежныя грамадзяне і асобы без грамадзянства, якія знаходзяцца на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, прадстаўніцтвы замежных арганізацый.

Пісьмовыя звароты

Пісьмовыя звароты грамадзян павінны змяшчаць:

1. найменне арганізацыі або пасаду асобы, якой накіраваны зварот;

2. прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);

3. выклад сутнасці звароту;

4. асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).

Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:

1. найменне арганізацыі або пасаду асобы, якой накіраваны зварот;

2. поўнае найменне юрыдычнай асобы і яе месца знаходжання;

3. выклад сутнасці звароту;

4. прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыяцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;

5. асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераны пячаткай юрыдычнай асобы.

Да пісьмовых зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, дадаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Электронныя звароты

Электронныя звароты грамадзян, якія паступілі ў адрас Дзяржаўнай уста адукацыі "Дзіцячы сад аг. Ёдкі" павінны змяшчаць: прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання).

Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы; выклад сутнасці звароту; адрас электроннай пошты грамадзяніна (адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання).

Звароты, якія не адпавядаюць патрабаванням артыкула 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 № 300-3 "Аб звароце грамадзян і юрыдычных асоб" да разгляду не прымаюцца.

Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўніка, указаны пры рэгістрацыі ў вышэйзгаданай рубрыцы. У выпадку, калі заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць яму таксама і пісьмовы адказ, яму неабходна ўказаць адрас месца жыхарства (месца знаходжання) і адказ на зварот будзе дадзены ў пісьмовым выглядзе.